finskaflikkan

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Kattis - 23 januari 2013 12:24

Åh så va tröttheten ett faktum IGEN.. Jag somnar supertidigt.. Som igår runt 21?!?!?   

Och vaknar prick 8 idag och är så trött så jag vet varken ut eller in. 

Ändå äter jag så pass många vitaminer och tillskott att de inte borde bero på nån brist av nåt slag... 

Äter liksom: 


Duroferon(järn) 

Betolvex (b12) 

fiskleverolja kapslar 2st om dagen.

folacin (folsyra).

en om dagen (som är en multivitamin tablett). 

 

Och ändå är tröttheten hemsk, ser ut som en svullen ballong på mornarna, läpparna ser ut och känns som prinskorvar.. ögonlocken är svullna x3.. Har nattsvarta icapåsar under ögonen och måste!!!! använda concealer för att få bort de.. ser för jävligt ut. 

Dessutom har mina neurologiska symptom ökat en del... Har ju haft domningar ett tag och det har kommit nu även på höger sida... Va "bara" vänster förut. 

min högra hand får ryckningar emellanåt helt ofrivilligt... 

Har nattliga kramper i höger vad flera ggr om.. rätt många ggr vaknar jag INTE av de men de gör för jävulskt ont på morgonen i nån timme... Hua.. Och när jag sträcker på mig oavsett dag så får jag kramp i vaden 8ggr av 10...   

Har som småkramper mellan skulderbladen och har upptäckt ännu en liten knöl just DÄR precis på ryggraden... Antagligen en fettknöl eller ganglion.. Inget farligt... 

Men ändå.. 

Jag är så trött så jag skulle kunna somna sittandes/ståendes.. 

Och de här går som i perioder??????? Jag kan ha så här i flera dagar, kanske 2-3veckor max.. sen är de tvärtom, jag är pigg, mår bra och allt är frid och föjd? what the fuck liksom??? 


Har sökt hos läkare (en underbar sådan!) som tog prover på mig och allt va bra endast SR(sänka av nå slag) som va aningens förhöjd, alltså inget anmärkningsvärt, så nu skickar läkaren en remiss till neurologen för fortsatt utredning... 

Hoppas dom hittar nåt för inte kul och gå ha och känna så här...   


Nån som vågar sig på en gissning om vad de kan va? Jag är ju helt klart inne på hjärntumör (eller så inte) men nåt åt de allvarligare hållet iaf... fy.. 


Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards