finskaflikkan

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Kattis - 25 januari 2013 09:29

Ingen har väl missat att de är löning idag?   Att de dessutom är fredag är ju inte fy och skam.   

Får man bo här i en månad till..hehe.. 

Strax ska vi iväg och uträtta nga ärenden på samhället. 


Begravningsdatumet är fixat, dock preliminärt än... Men hur som har man ett avslutningsdatum sas... Vilket känns skönt! 

Hade en dröm om Bertil inatt, han visade och berättade mig hur bra han hade det nu. Han log och skrattade ganska mycket.   

Han har redan hunnit hälsa på sina egna föräldrar i sitt barndomshem. 

Även träffat på Håkans mamma Gun-Britt har han gjort och gud så lycklig han var över det!   

Hela känslan jag har över drömmen är att han mår SÅÅÅ mkt bättre, har inte ont och är lycklig! 

Jag frågade han i drömmen t.om om det fanns liv efter döden och de fanns det, det var då han berättade om sina föräldrar och Gun-Britt bla. Helt underbart va de iaf!   


Sen på slutet släppte han tag i mig och "vandra" iväg och det enda som fanns kvar av han va ett tomt skal..     


För mig och Håkan är de iaf en sanndröm.   

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards