finskaflikkan

Alla inlägg under maj 2015

Av Kattis - 13 maj 2015 11:44

Jaha. Vart inte klokare. :-(
Tul gick ju bra. Hon beräknas väga 1800gram. Allt såg bra ut med henne.
Men igångsättningen då.. Han kunde inte lova nåt, allt beror ju på hur pass mogen livmoderhalsen är.. Så i vecka 36+0 ca ska jag in för ny tul och då skulle vi planera för kanske en igångsättning.. Och de va tidigast 39+0..
Har sån lust att bara skita i allt.. Orkar inget mer.. Varför kan dom inte se till individen?! Nu ska jag gå och oroa halvt ihjäl mig ytterligare i 5veckor.. Och inte ens då kunde jag få säkert svar.. :'(

Ja jag är deppig. Igen. Eller fortfarande.. Usch.. Orkar inte va gravid nå mer och vill ha ut henne nu levande!!!!

Av Kattis - 11 maj 2015 16:51

Idag har vi haft ännu en jobbig dag... Suck...

Förundras över hur stor C har blivit, va mkt han uppfattar och förstår ändå trots sina diagnoser <3

Oroas väldigt mkt över tiden på onsdag... :-/

Städat, plockat och tvättat i min takt och de jag orkat. Svettas ihjäl trots att de kanske bara varit 15-18 grader idag :-o
Fyfan och de lär ju inte bli lättare precis för varje vecka som går när de gäller värmen.. :-D
Tkr helt plötsligt synd om min mor som fick mig den 20/8 och har för mig om jag inte minns fel att hon gick över tiden rätt rejält också. :-) egentligen skulle jag fötts i början på augusti nångång. Fatta va varmt och jobbigt de måste varit, höggravid hela jäkla sommarn... Haha.. :-p och dessutom massa extra dagar... Usch ;-)

Men men. Snart är även denna dagen slut äntligen. När C somnat blir de krossad choklad glass och nå komedifilm tills jag somnar. :-)

Av Kattis - 10 maj 2015 17:55

Idag är de mors dag, i finland b.la :-D
Blev firad med blomma och grillad mat, mumma!!! Colin åt så mkt så han rullade fram.. Hihihi.. ;-)
Och så sparka han boll och kasta freesbee (stavning?) hade de bra utomhus idag. :-)

Resten av kvällen blir bad, slappa och se på nå film antingen på HBO eller netflix :-) C får bestämma så lär bli en barnfilm ;-)

Av Kattis - 9 maj 2015 12:57

Fy bubblan... Sovit så fruktansvärt dåligt och alldeles för lite. spöregnade när C väckte mig.. Usch.. De hjälpte ju inte mot de redan låga humöret precis..
Sen har C haft en hemsk fm idag och haft sin beskärda del av hemska utbrott och man blir bara så matt. Både han och vi blir de. Och de är hemskt att se när han blir så. :-( gör så ont i mammahjärtat.. <3

Men som tur är, är de bättre nu med det. Istället är jag hemskt deppig.. Fattar inte varför egentligen. Har allt jag behöver och mer därtill och ändå gråter man för ingenting.. Kanske är hormonerna?

Ja får hoppas de blir en bättre em idag.

Av Kattis - 8 maj 2015 20:07

Min Älskade kisse Bobban, som fyller 10år i september <3 världens snällaste, keligaste tjockis, han är som katten Gustav verkligen, lat som få.. :-D men de för.inget för de e så katter är. ;-) Iaf min Bobban <3

Av Kattis - 8 maj 2015 20:05

Får en sammandragning precis när bilden togs. Magen kan få rätt roliga former ibland beroende på hur den lilla ligger därinne :-D
Mysigt Iaf. Och att de syns så tydligt också på mig som har Massa mage dessutom :-)

Av Kattis - 8 maj 2015 08:45

Känner mig super fräsch verkligen.. :-p
Lossnat en del slempropp imorse... Usch!!!! Och så länge en inte får regelbundba sd, vattenavgång etc. Så är de lugnt och har inga som helst känningar what so ever. :-)
Slemmisen kan ju släppa och återbildas så behöver inte betyda nåt och de får de fan inte heller, för hon ska ligga kvar i magen i 6veckor och 6dagar till :-) därmed basta!!!

Blir en väldigt lugn dag Iaf. Äta gott med la familia och se på nå bra film. :-)

Av Kattis - 7 maj 2015 18:55

En rätt så bra dag idag har de varit. :-)
Enda negativa är foglossningen som gör sig mer och mer påmind... :-/
Inte så jätteskoj..
Men vi har varit och handlat lite, kopierat viktiga papper på biblan.. Postat brev, ätit ute.. Och promenerat en kortare promenad.
När vi kom hem har jag fått lov att bada riktigt hett vilket förvånansvärt hjälper mot foglossning just nu :-D
Och så ska jag vila en stund nu för jag kan knappt hålla upp ögonen, får skriva om orden här nu ofta för de bara blir fel :-p
Så natti natti ;-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards