finskaflikkan

Alla inlägg den 8 december 2015

Av Kattis - 8 december 2015 16:26

Vikt: 7210gram
Längd: 64cm
Huvudomfång: 42,9

Plus att Lillhumlan fick vaccin också. Hon va såååååååååå duktig min lilla humla. <3

Hon kan redan sitta lite framåtlutad med stöd av händerna korta stunder.
Stå upp rakt medans jag håller bara i händerna :-)
Hon gör sen ett tag tillbaka pruttljud med munnen :-D
Hon har sakta men säkert kommit in i separationsfasen och gud nåde mig om jag lämnar henne <3 :-)
Tur man har en bärsele!
Hon är så glad, har lätt till skratt och är en matvrak.

Vi går upp för dagen ca. 5 och då får hon en flaska ersättning.
Vid 9 äter hon en hel portion gröt med äppelmos eller päronmos till plus 60ml ersättning. :-)
Vid 12-13 en flaska
Vid 17 en portion matpure ocj fruktpure till efterrätt plus 100ml ersättning.

Och så en flaska ibland runt 19 sen brukar hon somna och sova hela natten fram till 5 ungefär :-)

Min stora lilla fina underbara tösabit <3

Av Kattis - 8 december 2015 07:41

Förbannade jävla skit. Skulle köpa en motionscykel av en person via blocket.. Kom liksom överens om de i förra veckan.. Och nu helt plötsligt igår va den inte till salu längre.. Kan ju säga att jag vart lagom jävla irriterad!!!!
Har liksom gått och ställt mig in på att jag skulle ha en igår och börja träna på den idag.
Men nädå.. Nu lär jag leta igen... :-(
Förbannade idioter som ska ljuga..

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards