finskaflikkan

Alla inlägg den 28 december 2015

Av Kattis - 28 december 2015 16:29

Har faktiskt gått upp 0,5kg sen förra veckan.. :-/ beror nog på både maten i jul och all gott och inte rört mig mkt.
Har inte heller fyllt i appen. :-/
Men nu är de ändring på de igen när julen över äntligen för den här gången. :-) till helgen ska vi plocka bort julgranen och små tomtarna som står här och var. Och så ska jag även byta gardiner i vardagsrummet till mina favoriter.
Men de får bli i helgen.
Och så resten av julsakerna plockar vi bort vid trettondagknut eller va fasen de heter :-p
Är ju mysigt med stakar, stjärnor och andra lampor och ljus. :-)

Jaja. Nu har jag och lillan badat och ligger och vilar i sängen medans C tar sig ett bad..

Av Kattis - 28 december 2015 15:15

Fy bubblan vilken jobbig dag...
Colin har inte haft dem bästa dagen om man säger så.. :-(
Jag har ont i kroppen, är sjukt trött, mår illa, är yr och skakig, och mår skit.. Hatar mina mediciner mot PSA :-( bara jag ser mat äcklas jag pch de vattnas i munnen av illamående.... Fyfan.. Tur jag har världens finaste snällaste Mira som är så lugn pch lättsam. :-) Hon är så glad o nöjd om dagarna så de inte är sant nästan.. <3

Idag har jag lyckats orka (förutom att ta hand om barnen och allt va de innebär) bytt sängkläder i vår säng, dammsugit sovrummet och dammat lite. Plockat iordning i sovrummet osv. Och diskat lite... Och är så förbannat slut nu så jag vet inte ens hur jag ska orka duscha... :-/

Men jaja.. Snart är H hemma och kan ta över barnen i 5min så hinner jag ta mig en dusvh då :-D

Ciao

Av Kattis - 28 december 2015 08:51

<3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards