finskaflikkan

Alla inlägg den 10 december 2015

Av Kattis - 10 december 2015 16:36

Fick världens bästa julklapp idag!!!!!! :-D
Precis när jag va på väg ut på en, pga proppmättkänslan efter middagen promenad så ringde läkaren och sa att både hjärtultraljud och arbets-ekg va bra!!! Jag ÄR FRISK från allvarligare hjärtsjukdomar!!!! :-D
Nu ska jag bara ha den här 24timmars ekg på mig, fick den på 08:45 idag pch blir av med den samma tid imorgon.
Så ska göra allt i min makt för att framkalla dom där extraslagen som jag sökte för i från första början.
Varit på 2 promenader idag. Tvättat och städa lite.
Ska ligga så mkt som möjligt på bara vänster sida när jag ligger ner (tycks komma mkt extraslag just då!) och hitta på nåt annat också fram tills jag ska lämna tillbaka manicken :-)

Åååh vad jag är glad!!!!!!!!

Ena promenaden kom jag ihåg att sätta på runkeepern iaf..

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards