finskaflikkan

Alla inlägg den 15 december 2015

Av Kattis - 15 december 2015 15:30

Idag blir de en enkel go middag, nämligen ugnspannkaka med lingonsylt :-D varit såååå sugen på de nu ett tag så idag vart de av :-D

Av Kattis - 15 december 2015 06:31

Tisdagen, varje vecka, då jag tar en metojectspruta i magen. Den dagen får jag inte ta nga tabletter innehållande folsyra då de kan motverka metojecten.
Höll på ta en imorse, en såndär allt-i-allo vitamin.. Som tur är kom jag på mig själv.
Har så förbannat jävla ont i kroppen så jag bara vill amputera bort bitar av den.. Främst Höften, lår, svank och nu även knäna... Fyfan... :-(
Borde även snart få kortisonsprutor också där jag har ont..

Citodon har jag valt att sluta med helt nu. Hjälper ändå inte mer än i kanske 2-3 timmar. Max!! Och jag kan ta dom med 8timmars mellanrum... Så är liksom ingen idé :-)
Får hoppas cellgifterna gör sitt jobb och att även viktnedgången hjälper också!!
Får hoppas de blir bättre om 3-6månader nu!!! Borde gått ner lite mer då... Tagit metojecten i mer än ett halvår då och då kan man med säkerhet säga om dom funkar eller inte...

Är så sjukt trött om dagarna också... Somnar runt 18-19 redan för natten :-o och nu inatt som dom andra nätterna vaknar jag mellan 01-03 av mig själv, dyblöt i svett, så förbenat ont i kroppen så jag knappt kan röra mig (främst ryggen!!) då går som en puckelryggad qwasimuodo (stavning?) :-( Och kan inte somna om alls..

Jaja... Hoppas de bara inte blir värre... :'(
Dom vill ge mig biologiska läkemedel och de vågar jag inte riktigt börja med :-(
Är inga ofarliga biverkningar liksom... 1 av 100 får hudcancer eller nån sorts cancer (minns inte exakt vilken) vilket är en VANLIG biverkan. :-o
1 av 1000 kan få stroke, hjärtinfarkt och de va flera andra sorters cancer.
Nä.. Så jag biter hellre ihop och ger metojecten mer tid och viktnedgången också så ska de nog bli nån sorts rätsida på d hela, hoppas jag!!!

Jävla äckliga reumatiska skitsjukdom!!! Just nu hatar jag dig!!!!!! Du förstör min kropp och mitt liv... Jag är bara 32 och känner mig som 62... :-(

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards