finskaflikkan

Alla inlägg den 25 december 2015

Av Kattis - 25 december 2015 16:51

Bara massa bra filmer på tv idag! :-D
Först va de:
Aladdin.
Ensam hemma.
Och nu tittar vi på Snövit och de 7 dvärgarna :-D
Och förhoppningsvis kmr de annat braigt efter denna. :-)
Verkligen nostalgi idag med massa bra Walt Disney filmer. :-) <3

Av Kattis - 25 december 2015 08:08

Julafton va bra.
Mysig. Massor med god mat och roliga klappar för barnen. :-)
Tomten va och hälsade på och Colin sprang och gömde sig.. Hahahha.. Mira tittade med stora ögon och va helt blickstilla när tomten hälsade på henne :-D

Dom fick massa leksaker, godis, dräkägg man ska hälla i nå akvarie och dom blir levande.. Haha. Ska bli kul och se! :-)

Själv fick jag presentkort till Lindex, choklad och Walt Disney film som jag samlar på. Alldeles lagom med presenter fast jag sagt att jag inte vill ha nå.. Då jag redan har allt. <3
Min familj. <3

Nattade Mira vid 19:30 då hon va rätt så trött min lilla böna och Colin kom och la sig också då bredvid mig och vi alla 3 somnade tillsammans helt slut efter julafton i vår säng. Och vi sov alla 3 till 7 idag.. :-)


Idag ska vi bara mysa. Äta gott igen, och leka med alla leksaker barnen fick.
Och se på film och njuta av varandra. :-D

God fortsättning på er alla :-)


En av Colins klappar han fick av Moster S. Angry Birds tröja. Han har sovit med den och vägrar ta sig av den. :-D <3
Ocj såklart får han ha på sig den. :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards