finskaflikkan

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Kattis - 2 februari 2015 16:09

Jag och sonen gjorde en tårta idag bara för att vi kan och vill. :-)
Smakade såååååå gott och nu är vi så stanna jag och sonen så det får bli en eftermiddagslur :-)

Dessutom fick jag en rejäl ordentlig spark på min hand nyss :-D
Lillbebis växer på sig och blir starkare för varje dag.
Bli juni/juli snabbt nu så man får.träffa dig.
Efterlängtade fina bebis. <3

Av Kattis - 2 februari 2015 09:22

Fått en riktig spark från lillen idag på vänster sida av magen :-D
16+6 idag.
Imorn är nästa delmål avklarad. Då jag kmr till vecka 18 :-)

Har ont så ini helvete och kmr de fortsätta med sån här smärta får dom fan lägga in mig på sjukan. Kan knappt gå nu och jag är inte ens halvvägs liksom.. Och de lär ju inte bli lättare längre fram när bebis blir större.

Annars mår jag bra förövrigt och bebis lever rövare i magen. :-) de gillas skarpt!!!

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards