finskaflikkan

Alla inlägg den 17 februari 2015

Av Kattis - 17 februari 2015 15:12

Är som person rätt känslig på många sätt. Kan gråta lätt för lycka, sorg, framgång m.m
När barn föds gråter jag som en liten unge, när de går bra för nån eller nån sjunger fint så man får gåshud gråter jag (lyckotårar) :-)
Men herregud vad jag grinar nu som gravid, är så överkänslig och gråter för allt möjligt. Haha :-p
Har gråtit till serier som vampire diaries, desperate Housewives, true blood m.m Och så även till Sveriges mästerkock när dom fått åka hem eller saknar sina familjemedlemmar.. Bara jag ser nån gråta på tv så börjar jag också gråta.. Ja allt möjligt.. :-)
Finns de fler som är så känsliga som gravida? :-)

Av Kattis - 17 februari 2015 11:39

Magen i vecka 20 <3

Känner mig så lycklig och glad att vi äntligen ska få vårt efterlängtade tredje barn. <3
Som vi kämpat och väntat och längtat i år och dagar. Så många tårar som runnit och nu är vi äntligen halvvägs. :-)

Bebis rör på sig massor! Kände av den lilla så mycket igår i hela nedre delen av magen åt både höger och vänster, ner och upp.. :-D är så mysigt!
Efter imorgon vågar man förhoppningsvis planera lite mera inför kommande lilla liten. :-)

Nu ska jag ut med Colin.. Han behöver springa av sig massa energi..

Av Kattis - 17 februari 2015 05:53

Äntligen! :-D

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards