finskaflikkan

Alla inlägg den 11 februari 2015

Av Kattis - 11 februari 2015 08:55

C är i skolan idag också. Efts vi ej fått skolskjuts så har jag, rektor och lärare kommit fram till att måndagar och onsdagar är dom bästa dagarna för han att gå där. Då är dom en extra personal, har gymnastik och musik och massa annat kul. Och jag och C kan ta oss dit med min färdtjänst. Och 2 dagar i veckan är ändå bättre än ingen skola alls. Då får han lära känna sina klasskamrater och få lära sig nytt och allt de där viktiga. :-)
Känns bra.

Är ensam hemma även idag, ovant som bara den. :-D men faktiskt riktigt skönt.
Tänkte passa på att vila, sova och vila och så hinna baka en kardemummakaka innan jag ska hämta hem grabben vid 13. :-)

Och idag är det verkligen nedräkning som gäller! "bara" 7 dagar kvar till rutinultraljudet :-D längtar så jag spricker 100 gånger om.. Haha ?

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards