finskaflikkan

Alla inlägg den 24 februari 2015

Av Kattis - 24 februari 2015 18:44

Nu vart jag deppig istället på kvällen. :-(
Mest dumma tankar om mig själv.. Som säkert delvis är sant i vissa aspekter. Men ja... Va inget roligt slut på Denna dagen.
Kan Iaf säga att jag är glad att jag bor långt bort från folk jag känner i andra änden av Sverige just nu.
Glad över att jag har min fina underbara man och finaste son, vackraste ängeln, finaste djuren och en efterlängtad fin bebis. <3

Av Kattis - 24 februari 2015 13:51

Kuratorsamtalet gick finemang. :-) vi ska ses om drygt 3 veckor igen. :-)

Dagens bm-besök:
Hjärtljud på bebis: 145
Blt: 125/70
Blodvärde: 112
Socker: 5,6
Nästa tid är först 1/4 kl.10.00 i v.25 och då börjar vi med att mäta sf-måttet också :-D
Min bm är helt underbar!!! Hoppas jag har henne Hela vägen, vet ju inte hur de hinner bli med semestrar och så..

Gick direkt efter mina tider på promenad på ca.30-40min och gick sen förbi Ica för att köpa plommonjuice och plommonpure till min mage. Och så apoteket också.

Nu ligger man helt utslagen på soffan proppmätt på lunchen jag och H fixade, dillstuvad potatis och isterband! Smakade så jävla gott!!! När svensk husmanskost är som bäst! :-) mums.

Av Kattis - 24 februari 2015 07:40

Som vanligt vaknar C runt 5 på morgonen.
Så har hunnit dricka 3 koppar kaffe, ätit frukost, surfat ett tag, skrivit en lista med frågor till min bm jag har tid till kl.11
Har tid först till min kurator kl.9.45, som tur är de på samma Vc där min bm jobbar :-) ?

Tar en längre omväg hem så får jag Min dagliga promenad också. :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards