finskaflikkan

Alla inlägg den 10 februari 2015

Av Kattis - 10 februari 2015 15:40

Fy bubblan så trött man är... :-o
Ska be H köpa hem jordgubbar, havremjölk, linfrön, solrosfrön och avocado och göra en smoothie på de.. Hoppas jag får upp hb snabbt. Inte kul och känna sig som en levande död...

Lyckades Iaf fixa snabblunch till mig och Colin, enchiladas :-D så jävla gott!!!!
Och så har vi två bara legat i sängen och glott på film och slöat. Diskuterat lite och C hade lite önskningar om vad han vill ha bara sådär :-)

Snart kmr H hem och då tänkte jag ta mig en powernap.. Håller upp ögonlocken med pennor typ. ;-)

Av Kattis - 10 februari 2015 10:44

Mår fint. Lite lågt hb igår på 96 :-o så idag har jag fått börja knapra på duroferon. 2 dagen.
Har ju mått som konstigt i nga dagar med andfåddhet och trötthet och konstig obehagkänsla i kroppen och de låga värdet förklarade ju det Iaf som tur är. :-)
Annars är de kanoners. Lillen rör sig dagligen och använder min kissblåsa som en boxboll.. ;-)

Cravings:
Grape läsk.
Apelsin juice.
Rostade raskermackor med smör och ost.
Mat mat och mat vill jagbara ha.
Inte sugen på sött alls *peppar peppar* ja förut läsken där då. :-)

Och så är de inte så långt till halvvägs nu :-D

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards