finskaflikkan

Alla inlägg den 14 februari 2015

Av Kattis - 14 februari 2015 11:04

Påbörjat städning här hemma så dagen ska gå lite snabbare :-D
Än så länge torkat alla ytor i vårt sovrum och köket, samt diskat och så. Bytt sängkläder i sängarna igen och dammsugit sovrummet. Så nu blir de en vila innan vi fortsätter igen.
H och jag tänkte möblera om i vardagsrummet idag nämligen. :-) ska bli skönt och få de gjort, vi brukar göra de 2 ggr om året till våren/sommaren och sen vintern. Hahahaha :-D

Av Kattis - 14 februari 2015 09:19

Då va de alla hjärtans dag och allt.
Blir inget speciellt här hemma. :-) vi visar kärlek för varann alla dagar och denna dagen är vilken lördag som helst!

Till middag idag blir de köttfärssås och tagliatelle och så grönsaker till. Mums! Varit sugen på de i ett par dagar, så idag blir de verklighet! ;-)
Jättesugen på vitt vin också, men de får såklart vänta ett bra tag till. :-) ( för att understryka)!!!

Vakna förresten av att lilla liten sparkade på mig i magen. :-D
Så.vill jag vakna varje dag om jag fick välja. <3 Så mysigt!

Och kan fortfarande vissa stunder inte få in i skallen att vi ska bli föräldrar igen. En tredje gång. Helt ofattbart overkligt och underbart såklart. Men de känns ibland som att jag behöver nypa mig själv för att inse att de är verkligt! :-)
Och de är väl inte så konstigt så många ggr vi försökt och misslyckats, väntat på det här i snart 4år liksom. Det är en lång tid när man önskar nåt så in i helskotta mycket.

Längtar desto mer till onsdag då vi får veta om de är en V eller M. <3 4 dagar kvar nu. :-D

Mina 2 älsklingar, Colin och Bebis i magen <3 och Nicole i mitt hjärta. <3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards