finskaflikkan

Alla inlägg den 4 februari 2015

Av Kattis - 4 februari 2015 18:22

Känner lillen varje dag nu. Vaknar t.om På natten att hen har gympa i magen. :-D
Känns så sjukt overkligt de här så de finns inte.
Vi har försökt så jävla länge och fått så många mf och nu helt plötsligt har jag en levande bebis i magen som har disco. :-o :-)
Jätteovant gör mig. Sist va de ju dryga 4-5 år sen sist då jag väntade Nicole. Och mkt där har jag verkat förtränga.. :-(

Kmr faktiskt ihåg mer av Graviditeten med Colin äned Nicole och Colin väntade jag för 7år liksom.
Men men..

Fredag får vi förhoppningsvis domen. En bra sådan... Kommer sova grymt oroligt om ens överhuvudtaget alls dom här dagarna samtidigt som man kommer vara på hab hela dagarna..

Av Kattis - 4 februari 2015 08:33

Tuffa tre dagar nu.
Idag ska vi va på hab mellan 9-12. Packat med plattan, laddare, fika, m.m :-)
Imorn är de tänkt att vi ska vara på hab mellan 9-14 :-/ mindre kul.
Och på fredag är de mellan 9-14 igen och så kl. 14.40 är de dags för rutinultraljudet :-)
Fick en tidigare tid för att istället få en läkare som.gör den men också för att vi kan planera graviditeten framåt vad gäller allt. :-)
Känns kanon!

På hab ska lillfisen C genomgå ny utredning inför terminsstart till hösten. Känns bra de också men blir ett par intensiva dagar och vi alla kmr va mer eller mindre supertrötta.
Och så håller vi tummarna hårt att C är samarbetsvillig ;-)

Ha en fortsatt fin vecka ni alla.

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards