finskaflikkan

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Kattis - 8 oktober 2012 10:21

FYFAN va världen är orättvis och grym!

En vän till mig förlorade sitt TREDJE barn i magen igår!   

Inom en månad har 3 fina mammor förlorat sina barn i magen.

Och mina tankar finns hos er alla tre M,V och Lite extra mycket hos kära E som förlora sin älskade igårkväll.   


 


Min starka mamma


Min mamma är så stark, det säger faktiskt alla
Men i ensamhet om natten har jag sett hennes tårar falla.


Under sömnlösa nätter kommer jag tassande på tå
Hon vet inte att jag är där för att hjälpa henne förstå.


Lika ändlöst som strandens vågor är hennes smärta
Jag vakar över min starka mamma som alltid bär mig
i sitt hjärta.


Hon bär ett leende, ett leende som hon tror hon döljer
Men genom Himlens dörr ser jag tårarna som följer.


Min mamma försöker att hantera döden
för att hålla mig kvar
Men alla som känner henne vet att det är
den enda möjlighet hon har.


När jag vakar över min starka mamma
genom Himlens öppna dörr
försöker jag förklara att änglar skyddar mig nu
så som hon gjorde förr.


Men jag vet att det inte hjälper,
eller lättar bördorna hon bär,
Har du möjlighet, gör ett besök
och visa att du håller henne kär.


Vad hon än säger, hur hon än mår
Min starka mamma har ett hjärta, för alltid fullt av sår.





Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards