finskaflikkan

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Kattis - 24 oktober 2012 18:20

Nu blir de natten. :) upp svajn tidigt imorn bitti för röntgen av ryggen i linde. Sen åka te örebro en sväng och hänga. :) kanske hinner gå in på nån klädaffär eller så. Eller kanske restaurang.. OM mitt psyke pallar de vill säga..märks imorn.

Godnatt!

Av Kattis - 24 oktober 2012 13:11

fyfan för at ha varit vaken i snart 12 timmar. Dessutom är ena ögonlocket svullet för jag tror jag inte tål mitt smink längre. Aco brun utan sol face cream... :/ Sen påsar lika stora som,sopsäckar och svarta som natten... Fan va sömn gör mkt egentligen.

Av Kattis - 24 oktober 2012 06:16

Ännu en natt UTAN sömn...................... GÄSP!

 

Vaknade av att jag hade en hjärtrusning runt 2.30-3.00 så tog en extra betablockerare och så får man ju vänta minst 30min upp till 60 innan de verkar liksom... Fy va jobbigt de va och ha en puls på 120 trots att jag låg ner och andades lugnt och sansat.

Är så van med mina rusningar så får ingen panik över dom längre *peppar, peppar*

Men denna trötthet... Fyfan... Har sopsäckar under ögonen.. ser fan knäpp ut!!! Har gått ner ytterligare 2kg utan att göra nåt?

Eller jo... Har haft svårt att äta dom senaste dagarna.

För när jag gör de blir jag illamående direkt, behöver bara får i mig max ett, par, tre tuggor sen är de kört. Blir liksom skakig av maten, hjärtat rusar iväg efter nga tuggor, svettas och sen mår jag illa.  

Inte kul! Kan ju va därför blandannat.  

Nä, hinka i sig kaffe så man pallar vara vaken tills liten fis ska till dagis!

 


Godmorgon på er!

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards