finskaflikkan

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Kattis - 30 oktober 2012 18:23

"My Heart Is Broken"

I will wander 'til the end of time, torn away from you.
I pulled away to face the pain.

I close my eyes and drift away.

Over the fear that I will never find A way to heal my soul.

And I will wander 'til the end of time Torn away from you.


My heart is broken

Sweet sleep, my dark angel Deliver us from sorrow's hold (Over my heart).


I can't go on living this way But I can't go back the way I came Chained to this fear that I will never find A way to heal my soul And I will wander 'til the end of time Half alive without you
My heart is broken Sweet sleep, my dark angel Deliver us
Change - open your eyes to the light I denied it all so long, oh so long Say goodbye, goodbye
My heart is broken Release me, I can't hold on Deliver us My heart is broken Sweet sleep, my dark angel Deliver us My heart is broken Sweet sleep, my dark angel Deliver us from sorrow's hold



Hörde och såg den för första gången idag. Och den spelade rakt in i hjärtat! ÄLSKAR texten och pianot!!!!

Helt underbar! Lyssna själva.

Av Kattis - 30 oktober 2012 03:03

Ååh herregud. Visste direkt efteråt vad de var, men under tiden vad jag helt säker på att dö. Hur jag än försökte röra på mina ben gick de inte, hur jag än försökte tala till Håkan att nu måste du ringa,ambulans men de gick inte. De liksom vibrerade inuti hel a kroppen. Försökte tillslut flytta på min vänstra arm och de gick typ 2-3cm.... och va ONT de gjorde. Obehagligt! Och de va de som fick mig att vakna från sömnparalysen. Vet att jag haft de nu i ungefär 5år. drygt. men jag har ALDRIG lyckats röra på mig. Fyfan va obehagligt de kändes. Nu kmr jag inte kunna somna om en femte gång,ju... :S Och ju mer ångest jag har, desto mer sömnproblem som ger dom här sömnförlamningsanfallen!!!USCH

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards