finskaflikkan

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Kattis - 23 oktober 2012 22:20

oj va mörk bilden vart. Här en annan lite bättre iaf. utan smink... :/

Av Kattis - 23 oktober 2012 22:18

förutom att jag ser typ härjad ut i ansiktet så vart jag nöjd med håret igen. :)

Av Kattis - 23 oktober 2012 17:43

Till middag idag blev de fläskfilé/pasta, paprika, chili, creme fraishe. S&P sållar. :) smakade alldeles gudomligt gott. Enkelt men mumma. :) Till efterrätt blev det chokladmousse, lättvispad grädde och några daimkulor på det. Nam nam. :)

Av Kattis - 23 oktober 2012 15:48

Nu har vi varit och tänt ljus till Nicole, Gun-britt och K. Kändes bra. <3

Av Kattis - 23 oktober 2012 12:13

Denna JÄVLA ångest man går runt omkring och bär på.

Somnade apsent inatt, runt 2-3-4 eller nåt sånt.. Och sov till 10.30 ungefär... Och hade hemska mardrömmar om hur närstående dör ifrån mig en efter en..   

 

Precis så är det.. Den onda cirkeln!!! hemskt hemskt hemskt!


Helt enkelt en skitdag, känner mig stressad över alla som vill få tag i mig... Känner bara att... "snälla låt mig va"! Jag hör av mig när jag orkar.   Liksom inget illa menat!

Är även en känslomänniska och mår nån annan dåligt, fått nån allvarlig sjukdom eller varit med om en tragedi är de som att jag känner liknande som den som blivit drabbad. Svårt att förklara!

Men enkelt förklarat för hur vad jag tror de är så t.ex har nån Cancer så kan jag ha ont i HELA kroppen och kan knappt röra mig.

Pappas sambo som har problem med hjärtat t.ex.så får jag extra mkt hjärtklappningar och ännu mer ångest(hjärtsjukdomsfobi!JA), Eller när fina E förlorade sitt tredje barn, var de som att återuppleva hela alltet med när Nicole dog. Eller när H får en astmaattack, får jag svårt att andas.

Och jag vill INTE känna så. Får panik! Varför får jag så? Håller jag på bli knäpp?   


Jaja.... Hoppas de går över tids nog!

 

Av Kattis - 23 oktober 2012 00:20

Så färgar man håret igen. :) utväxt på över en centimeter redan.. växer som ogräs. :)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards