finskaflikkan

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Kattis - 16 oktober 2012 12:44

Idag var jag till farbor doktor.. eller ja, de va en kvinna faktiskt! Med min rygg som jag haft problem med i drygt 6veckor nu. (när jag satt i väntrummet va jag totalborta i ångesten! Va helt säker och är de fortfarande på att de kanske kan vara nåt jätteallvarligt som cancer t.ex   )


De enda som sas efter att hon klämt, känt och jag genomgått vissa övningar va att remiss skickas till röntgen där ryggen kommer att kollas. Hoppas jag får tid snabbt. Fick inget smärtstillande heller efts hon tyckte de va onödigt!

Utan jag fick fortsätta på mitt fjärde(!!!!) alvedon paket nu och kunde om jag ville köpa diklofenak spray som man kan köpa receptrfritt. Jaja... Hoppas dom ser nåt på röntgen iaf, för blir inte klok på värken!

Vaknar på nätterna MINST 2ggr av att höger sida av nacke/huvud är stelt och gör satans ont!   

Har domningar på höger lår och halva höger foten...

Men de tyckte hon inte va så mkt att orda om innan röntgen...


Sen gick jag till ssk och fick tid till läkaren nästa vecka på tisdag för min ångest. Står inte ut med skiten längre och får femhundraelftifemte gången börja nu med antidepp medicin! Är vaken till 3-6 på morgonen och sover från 2-6timmar på dagen (tur jag har en make som tar sonen)! är dödstrött, mörkerrädd och har min vanliga vinter/mörker deppression som ALLTID kommer som ett brev på posten i okt/nov senast!   

Började iaf gråta av utmattning hos ssk... Och skäms som satan.. men vad ska man göra...

Alla mår väl dåligt nångång och hon borde väl sett flera än mig...


Jaja... Nu ska jag försöka trycka undan känslorna för resten av dagen och ska fira min världens vackraste prins Colin som blir 4år idag! Hela 4år sen vi fick han! Lilla/stora hjärtat!   

Av Kattis - 16 oktober 2012 07:00

Igår för fyra år sen kl.8.00 sattes jag igång på USÖ för att föda fram vårt första barn.

Vi var så förväntansfulla! Hade ingen aning om  vad de för en liten spoling i magen. <3<3<3


Idag 36timmar senare kl.23.30 föddes en liten pojke vid namn Colin. Han vägde 4175gram och var 53cm lång.   

 

Här nga timmar gammal!


En av mina favoritbilder. <3


 

Älskar hans min!   


 

Första gången han nånsin smakat glass, muuums!   


 

Här 3dagar gammal liten gosse. Stora fina, söta händer och bedårande söt! Mammas hjärta!   


 

En favoritbild detta med! Älskade tröjan och använde den oooofta! Fick han av gudmor Kicki!   


 


Idag 4år senare har du växt nåt så enormt mycket! Du är en underbart go liten pojke, med glimten i ögat för de mesta. Har en stark vilja och lär dig fort när de är nåt som intresserar dig! Dina favoritleksaker är BILAR av alla dess slag. Bara de går fort och låter som bara den! Just nu ÄLSKAR du att spela Colin Mcrae spelen som du har i ditt rum. De är väl inte för inte som vi valde detta vackra namn för dig! Ingen hemlighet att även vi ÄLSKAR rally! Hehe..


Hett temperament, men de skyller vi på mamma tack vare hennes finska gener!   


STORT GRATTIS på din 4års dag! Önskar: mamma, pappa och lillasyster Nicole!


 




  



Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards