finskaflikkan

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2012

Vinterdepp och lite annat tråk

Av Kattis - 16 oktober 2012 12:44

Idag var jag till farbor doktor.. eller ja, de va en kvinna faktiskt! Med min rygg som jag haft problem med i drygt 6veckor nu. (när jag satt i väntrummet va jag totalborta i ångesten! Va helt säker och är de fortfarande på att de kanske kan vara nåt jätteallvarligt som cancer t.ex   )


De enda som sas efter att hon klämt, känt och jag genomgått vissa övningar va att remiss skickas till röntgen där ryggen kommer att kollas. Hoppas jag får tid snabbt. Fick inget smärtstillande heller efts hon tyckte de va onödigt!

Utan jag fick fortsätta på mitt fjärde(!!!!) alvedon paket nu och kunde om jag ville köpa diklofenak spray som man kan köpa receptrfritt. Jaja... Hoppas dom ser nåt på röntgen iaf, för blir inte klok på värken!

Vaknar på nätterna MINST 2ggr av att höger sida av nacke/huvud är stelt och gör satans ont!   

Har domningar på höger lår och halva höger foten...

Men de tyckte hon inte va så mkt att orda om innan röntgen...


Sen gick jag till ssk och fick tid till läkaren nästa vecka på tisdag för min ångest. Står inte ut med skiten längre och får femhundraelftifemte gången börja nu med antidepp medicin! Är vaken till 3-6 på morgonen och sover från 2-6timmar på dagen (tur jag har en make som tar sonen)! är dödstrött, mörkerrädd och har min vanliga vinter/mörker deppression som ALLTID kommer som ett brev på posten i okt/nov senast!   

Började iaf gråta av utmattning hos ssk... Och skäms som satan.. men vad ska man göra...

Alla mår väl dåligt nångång och hon borde väl sett flera än mig...


Jaja... Nu ska jag försöka trycka undan känslorna för resten av dagen och ska fira min världens vackraste prins Colin som blir 4år idag! Hela 4år sen vi fick han! Lilla/stora hjärtat!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 1 mars 2018 20:48

Har gått helt åt helvete på riktigt! Jag är en misslyckad jävel som inte ens kan gå på en vlcd diet i 21 dgr utan att fuska :,( Hatar mig själv så mkt så ord inte ens räcker till.. Men samtidigt vill jag ju fortsätta och ska INTE ge upp!!! ...

Av Kattis - 27 februari 2018 22:12

Avklarad. Stegen klara. Påsar klara. Och vatten nästan 2l. Skriver mer imorgon om hur dagen varit. Är helt slut. ...

Av Kattis - 26 februari 2018 19:22

Idag har varit en fullspäckad dag! Vakna hyfsat tidigt, närmare bestämt 7. Fixat frukost åt ungarna och kaffe till mig. Sen fick jag ett ryck och satte igång och tvätta taket i köket :-D De behövdes och oj vilken skillnad! Satte igång en maskin m...

Av Kattis - 26 februari 2018 06:47

Och jag har faktiskt gått ner i vikt :-D 1 vecka efter itrims vlcd Vikt: 103,3kg (-3,2) Midja: 118cm (-3cm) Känns såsååå bra och är så jävla taggad! Även om de "bara" är vatten och glykol så sporrar de ju en till att fortsätta!!! :-) ...

Av Kattis - 25 februari 2018 22:25


På promenad runt Jordbro. Det var mysigt och välbehövligt. Egentid som är gratis där de bara var vi 2 och talade om precis allt mellan himmel&jord. Min älskade son. ...

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards