finskaflikkan

Alla inlägg den 10 juni 2015

Av Kattis - 10 juni 2015 23:14

Har varit mycket ovisst vad gäller sonens skolgång då vi alla inblandade sett att han behöver mkt extra stöd och resurs och skolan han gått på inte kunnat ge de på rätt sätt. Och de bästa av allt är att Boden kommun!!!!! startar nu till hösten 2015 nånting helt nytt som kallas autismgruppen som är endast för barn som har en diagnos i autismspektrat. :-)
Och han fick plats där. :-D kommer inom kort få mer info om allt.
Åh när jag fick samtalet så började jag skaka och gråta av lättnad :-D
Så hår ska firas med avslutningstårta och firatårta imorn :-) avslutning då han slutat 6års idag och fira för att han fick börja i den nya gruppen! :-D wiiie...

Man ska aldrig ge upp! Är mkt tjat, ringa och jaga myndigheter, folk, nöta, nöta och nöta, komma ihåg allt och gå på möten m.m.m.m Är sånt här som gör de värt att kämpa 1000 gånger hårdare. :-D
Ååååh.. Är ju ändå det viktigaste i ens liv våra barn och skolan är ju deras framtid de handlar om. Och är så jävla lycklig att han får gå i en skola anpassad efter hans förutsättningar <3
Fan va de här ska bli så jäkla bra. :-)
Kommer sova så jäkla gott! :-D <3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards