finskaflikkan

Alla inlägg den 20 juni 2015

Av Kattis - 20 juni 2015 18:44

Varit en riktigt najs fortsättning på midsommaren :-)
Vi har fortsatt att smälla i oss go mat, go dryck och sett på film och bara varit.
Även varit ute i de fina vädret i solen och spelat frisbee med Colin, han verkligen älskar det!!! Skrattar så mkt så han kiknar ;-)
Ätit glass ute och borstat hunden rejält då han nu (rätt sent!!) börjat byta ut pälsen..

Ätit jordgubbar med ovispad grädde. Mumma!!!!

Även gjort lite tråkiga såna där måsten som att tvätta (3maskiner), diskat, plockat och bytt sängkläder i Colins säng idag. :-)

Ska strax börja med kvällsmaten, stoppa ner C i ett hett bad så han blir ren och så får han komma upp lagom tills maten är klar :-)

Blir komedifilm kl.20 och 22.15 Kommer inte ihåg vilken kanal men det är familjen är värst 1 och 2 :-D tror den ena heter släkten är värst :-D
Vi älskar dom filmerna. :-)

Så ja en helt perfekt avslut på denna midsommar blev det.

Egenplockade blommor

Mina älskade finaste underbaraste pojkar <3

Min älskling <3 skulle aldrig klara mig utan dig!!! Du och självklart barnen är mitt allt! <3

Av Kattis - 20 juni 2015 15:09

Idag går man in i sista månaden, den 9:onde :-D
Bara 25dagar kvar till självaste bf och längtan efter bebis är ännu större. Speciellt när man ser alla andra som får sina söta små troll :-)
Ååååh... Kan de bara bli måndag nu så man får veta vad som planeras gällande sista veckorna. :-D woho...

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards