finskaflikkan

Alla inlägg den 28 juni 2015

Av Kattis - 28 juni 2015 20:59

Varit en finfin dag idag med :-D <3
Allt som bara flyter på sådär enkelt och lätt, nästan lite för lätt men ändå. Glad är jag iaf! Fått köpa en tv-bänk idag som en person körde hit för ynka 100:- då vårat gått sönder.
Gått upp med en del grejer till vinden, satt upp lite mer dvd-hyllor, tavlor m.m Städat och torkat av damm.
Bytt sängkläder i vår säng. :-)
Tvättat 300 maskiner med tvätt känns de som, storhandlat mat så vi borde klara oss på minst i 2-3veckor :-D ?
Diskat en del.
Haft en vän på besök som också kmr va barnvakt då lillan föds.

Ätit underbart go middag, färskpotatis, gräddfilssås och kryddiga korvar (äter inte sill överhuvudtaget) bara H som gör de och även ibland Colin. :-)

Och solen skiner starkt än oxh himlen är ljust blå och fin :-) ?

Blir ett bad strax här för mig och sen nanna kudde.

H ska upp tidigt imorn för jobb och jag och C ska hitta på nå kul, får se vad de blir :-)

Jag och grabben på bilden

Av Kattis - 28 juni 2015 10:04

Ååååh vilken bra dag de va igår :-D
Vi har varit på rally här i Boden och Colin älskar det!! Far upp i dagen. ;-) fast jag älskar de också, speciellt när de händer mkt. :-) två bilar krascha ju ändå varav den ena gick rätt så sönder där bak.. :-D Colin och jag båda två vart helt.. Wihoo typ.. Haha ?

Sen va vi till smörblomman som den fina lekparken här i Boden heter. :-)

Därefter va vi till opalen och fikade med smörgåsar :-D jag och C delade på köttbullsmacka och så fick han smaka på pappas räkmacka också som va ENORM! Haha
Köpte hem en tårta därifrån också. Hehehehe :-)

Så hittade jag två linnen till mig och ett paraply för ynka 200:- på kappahl :-D så nöjd! Hitta även byxor jag gärna velat köpa men de vill jag vänta med tills lillan kommit ut så de blir mer rätt. Linnena köpte jag i två storlekar för små just för att magen kommer ju försvinna snart. :-)

Så hitta vi en keps till Colin som han ville köpa så då fick han köpa den helt själv och betala själv och de gick himlans bra de där. :-) vart en angry birds keps från hm. :-D

Sen så hittade jag bara sådär i en köp och säljgrupp 4 vita köksstolar med svart skinnsits för 100:- spänn, så fick han som körde dom 100:- spänn extra för bensin efts han kom från Luleå med dom och nu är köket komplett! :-D är så nöjd med käket så WOOOOW :-)

Då är de liksom "bara" resten av lägenheten kvar ;-)
Hallen är nästintill klar dit vill jag ha en en bänk bara och en skohylla som matchar hatthyllan vi köpte :-) så är de kirrat sen. :-)

Och btw så fick vi alla sovmorgon idag. C gjorde morgon kl.09.00 :-D ? tjohoo

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards