finskaflikkan

Alla inlägg den 4 juni 2015

Av Kattis - 4 juni 2015 06:42

Vecka 35 idag då. Snart är hon här vår lilla bebis, mirakel <3 fy vad längtan är såååååå stor efter henne. :-)
Du är så älskad från första stund. <3

Av Kattis - 4 juni 2015 05:46

Fy mådde riktigt konstigt igår.
Sockret åkte berg och dalbana på mig så anledningen till de är ju säkert därför.
1,5timme efter maten vid 16.00 låg mitt bs (bs=blodsocker) på 11,0(!!!!) vart helt vit i ansiktet av resultatet :-( ringde iaf förlossningen och efter dom talat med läkare så är de samtal till specmvc idag nu på morgonen och även medicinmottagningen för diabetessköterska :-o inte alls bra att mitt socker har varit superlågt som de varit i veckor, t.om Månader som lägst 2,9 och pendlat ofta mellan 3,0-3,6 vilket är hyfsat lågt, får massa symptom av det. Och nu att de va för högt... :'(
Känner mig så jävla misslyckad över att jag nu kanske dragit på mig graviditetsdiabestes :'(
Oavsett vad kmr jag nu få gå på kontroller ofta och äta diabeteskost antar jag... Och så ska man kolla om jag behöver insulin... :-(
Får veta mer specifikt efter samtalen...

Men ja.. Va ingen rolig dag igår alls...

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards