finskaflikkan

Alla inlägg den 11 juni 2015

Av Kattis - 11 juni 2015 17:48

Sonens 6års-avslutningstårta som han får smälla i sig idag. :-D <3 han vart superglad över tårtan och de faktum att han inte behöver till skolan på mycket läääänge! :-D
Mitt stora lilla hjärta <3

Av Kattis - 11 juni 2015 17:07

Vecka 36

Av Kattis - 11 juni 2015 07:17

Ny vecka igen. :-)
Tänk att jag kommit såhär långt. :-) är max, MAX 5veckor kvar liksom.. :-o :-)

Mår hyfsat.. Ont i magen pga att den är trög så in i helvete.. Går åt lactulos kan jag ju säga :-/
Fått okej av överläkaren att trappa ner järntabletterna tack och lov! För dom gör inte de bättre precis.. Usch!

Kissar ofta, speciellt under dagen fortfarande inte börjat vakna under natten över det vilket känns lite konstigt då jag gjorde de massor vid de här laget när jag väntade Colin och Nicole, men de kan ju bero på att lillen ligger i säte också..

Är jobbigt trött om dagarna trots att jag i snitt sover 7-8timmar per natt sammanhängande.. Men är nog rätt vanligt de med nu såhär på slutet :-)

Sen är de väl humöret och psyket inte den starkaste just nu heller.. Växlar mkt mellan glädje, rädsla, oro, ångest, lycka m.m under dagarna..
Och de kan handla om allt från att jag ska dö under förlossningen, att lillen kmr dö, att nåt hemskt händer C eller H, att jag inte får se mina barn växa upp men som tur är de mer glädje och lycka jag känner över allt.
:-)
Håkan är en klippa som stöttar mig enormt med allt och tröstar och är den som kan lugna mig 100% på en sekund bara genom att finnas. :-) <3

Min finaste vackraste familj. <3 H <3 C <3 N <3 M <3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards