finskaflikkan

Alla inlägg den 13 juni 2015

Av Kattis - 13 juni 2015 17:17

Utöver den underbara morgonen med frukost på sängen av mina älsklingar så har dagen varit hur bra som helst. :-)
Satt upp tavlor, tyvärr tog både spik och plugg slut så får köpa nya till veckan och fortsätta nästa helg. Då ska lite hyllor och ljusstakar upp på väggarna också utöver resterande tavlor.
Bytt gardiner i alla rum har vi gjort, C fick dammsuga igen :-D och så har vi diskat, inne på andra maskinen med tvätt och lär bli minst 1-2till :-)
Suttit ute på balkongen och lapat sol :-) <3 spelat tv-spel och haft tv:n avstängd och bara umgåtts.
Så mysigt.
Ska strax in på datorn och beställa hem presenter till Colin som är tänkt han ska få av lillasyster sin när vi kmr hem från BB :-) och så ska jag beställa lampor till v-rummet från bauhaus, jättefina plafonder som jag hittat tack vare ena syrran :-D

Och så blir de kyckling till middag, vitlöksbaguetter, tzatziki m.m :-)

Av Kattis - 13 juni 2015 08:06

Ååååh min älskade, fina familj :-) <3
C ville ge mig frukost på sängen så H och C gick upp tidigt idag för att ordna de åt mig :-D mina goe pojkar!!! <3 <3
Är så lyckligt lottad. <3 :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards