finskaflikkan

Alla inlägg under oktober 2012

Av Kattis - 7 oktober 2012 11:04

Ingen hemlighet att jag älskar Vampyrer!!!

Därför fick jag för nga år sen en bild photoshoppad!

Och jag ÄLSKAR den!


 


Vad tycker ni?   

Av Kattis - 7 oktober 2012 10:55

Idag för 4år sen hade jag BF med sonen.

Inte visste jag att vi skulle behöva vänta ytterligare i 9dagar att få träffa han.   


 

Här 3dgr gammal. Lillfisen Colin! <3<3<3

Av Kattis - 6 oktober 2012 12:16

Idag är en tung dag. En släkting till H gick bort inatt. :( Vila i frid. <3 dessutom fick vi ett samtal till där vi fick veta att B ännu en gång fått åka in med ambulans. Ser inte så bra ut. Tredje gången på kort tid. :( De heter ju att en olycka sällan kmr ensam... :,(

Ta vara på era nära&kära. <3

Av Kattis - 5 oktober 2012 14:51

Äntligen fredag. Colin var på dagis som vanligt, 8.30-13.30 ätit mellis nu och ska slappa ett tag. antagligen blir de rallyspel med C och äta nå fredagsgottit till kvällen. :)

Av Kattis - 5 oktober 2012 00:38

Vilken är DIN favorit tvserie/program? OCH varför?   


Har ikväll sett på en HEL del sådana... Och vad jag kommer fram till efter att ha sett dessa: Materchef Australia, Masterchef USA, Kockarnas kamp, (gillar även masterchef Sverige!!!!) m.m.m.m Jag ÄLSKAR matlagningsprogram!


Har faktiskt inte alls varit långt ifrån att söka till masterchef Sverige.. Men i slutändan "vinner" mitt mod...   


Har dessutom jobbat so  kock.... hmmm...


Kanske, kanske , kanske nångång i framtiden   


ELLER?

Av Kattis - 4 oktober 2012 13:59

Liten har varit på dagis.

Jag har under förmiddagen hunnit se 2thrillers.   

Scary movie... Speciellt den sista som heter The Stepfather... Har skitsvårt för psykon i filmer... Hua...

Men svårt att låta bli att se på dom... haha... Den första filmen jag såg heter vanishing on the 7th day eller nåt sånt... Lite Creepy den oxå.. Men helt okej.


Vad är era favoritfilmer? Vad har ni favorit genre?


Ja min är nog inte svårt att komma på...   

Skräck, thriller.. Gillar även viss fantasy... Och komedier... En salig blandning!


Av Kattis - 3 oktober 2012 19:06

Fan vad jag älskar bloggplatsen.se alltså!

Är helt klart bäst i test, enligt mig!!!   


Kul att få många kommentarer också! Älskert!   


Idag har det inte hänt så mkt. Colin har varit på dagis som vanligt.

Jag och H har typ degat...


Har en HEL del idéer som jag skulle vilja blev verklighet... Men hur ska de gå till?

Ja de tål att tänkas på iaf.   

Av Kattis - 3 oktober 2012 09:22

 


Blondinen... För första gången på 29år..   

Så vad tycks? Och va ärliga!!!

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards