finskaflikkan

Alla inlägg den 7 mars 2015

Av Kattis - 7 mars 2015 16:16

Fick tillslut lov att gå till jouren och träffa läkaren. Haft så sjukt tungt att andas. Speciellt djupandning..
Så han Lyssna på lungorna och jag fick direkt gå och andas luftrörsvidgandey,ventoline och atrovent.
Fått hem mollipect inför natten och så måste jag använda pulmicort och bricanyl. Är tydligen astma besvär jag har.. Har förkylningsastma men är inte sjuk och är livrädd för att få astma :-( vill ju inte göra mig av med mina kissor och vovve :-(

Blir verkligen och ta de lugnt resten av dagen. Har fortfarande biverkningar av medicinerna på jouren i form av skakningar och em hög puls på 110 slag/minuten.. Huuuuu..lillMira sparkar och har sig i magen. Hoppas hon inte blir påverkad på något sätt bara :-/

Av Kattis - 7 mars 2015 09:11

Gillar inte helger. Händer inte mkt och de är skit på tv. Kollar mina serier som vanligt och ligger mkt och känner hur Mira rör på sig massor i magen. <3
Fy vad jag längtar till juli... Vill träffa henne nu. Nu nu nu... :-)

Vädret idag i Boden, regn...grått och trist. Likaså blir humöret... Men men... Måste försöka mig ut på promenad och få frisk luft. Hoppas bara de slutar regna.. Ååååh...

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards