finskaflikkan

Alla inlägg den 28 mars 2015

Av Kattis - 28 mars 2015 20:09

Då har jag, mannen och grabben varit till arctic och käkat middag nu :-) va smaskens :-D C åt hamburgertallrik, H också fast en speciell som heter Kiruna meal och hamburgaren innehöll suovas, tror de är renkött men är inte alls säker. :-)
Jag valde friterad fläskfilé med ris och sötsur sås. Och som förra gången orkade jag inte ens äta hälften av maten så fick ta med hem resten. Så har en riktigt Nice lunch att se framemot imorn :-D
Dessutom lyxa vi till de med att ta min färdtjänst både dit och hem!

Så nu är man alldeles stinn och trött och de blir vampire diaries på datorn tills jag somnar typ. Lär inte bli länge jag orkar se. Orkar knappt hålla upp ögonen nu.. :-)

Så nattinatt

Av Kattis - 28 mars 2015 10:54

Jag somnade tillslut runt 4 på morgonen.. Sov rätt ytligt för jag va så orolig för C. Hans förkylningsastma är ett faktum nu och han har from idag fått pulmicort och airomir, som han ska få morgon och kväll och vb. Plus att jag gett han mollipect pga hans hemska hosta. Mitt lilla hjärta. :-(
Avskyr när han är sjuk och svag.. Får ont i hjärtat då och blir väldigt hönsig av mig. Men de är jag mer än gärna. Han är mitt allt. <3

Vaknade Iaf runt 7 av att C väckte mig och sa att han behövde sin andingsmedicin som han sa själv. Så skönt att han kan säga till själv faktiskt när de verkligen behövs och att han förstår de. :-) <3 Han börjar bli stor.

Vi har iaf ätit frukost och sett på barnfilm och bara varit. C har t.om Fått känna sin syster sparka på hans hand :-D kändes magiskt och C sa att han saknade bebis. <3
Mina underbara hjärtan. <3 <3

Ska börja fota lite kläder idag och lägga upp här sen. Nu blir de lite mer barnfilm med C. Sen ska han få bestämma vad vi ska äta idag så fixar vi de och gör nåt gott till kvällen. :-)

Förresten köpte jag en finfin barnvagn av en fin vän i hfs. :-) och den kom i veckan! Är så sjukt nöjd så de inte är klokt. Vår bebis kommer få åka fint. :-D
En crescent classic från 2013.

Av Kattis - 28 mars 2015 01:36

Somnade tidigt som vanligt runt 20 med C i vår stora säng, och är nu vaken pga att C är sjuk och har Hemsk hosta och är.påverkad i andningen, och jag blir alltid överorolig och har svårt att sova då, samt att jag va kissnödig.. Nu är jag pigg istället... Mindre kul.. Men blir en smörgås, lite vänner och förhoppningsvis somnar jag gott inom kort. :-)
Lillflisan sparkar på gött i magen och de är så mysigt att ligga här och känna hennes rörelser. <3 Så efterlängtad så finns inte ord för det hur mkt!!! :-)

Köpte kläder av en tjej via fb och jäklar jag höll på dö så fina dom va allihopa. Så nöjd och har t.om Bestämt mig för hemfärdsklädseln lillan ska ha :-D fattas mössa dock och nå skor eller nå sånt. :-)
Men de finns tid för de än att hitta! Ska fota alla kläderna i helgen tänkte jag för de va mkt och riktigt fint!

Bild på outfiten jag vill Mira ska ha på sig från BB till hemmet kommer nedan :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards