finskaflikkan

Alla inlägg den 19 mars 2015

Av Kattis - 19 mars 2015 18:25

Oj vilken dag :-o
Vaknade 5 tvärpigg såklart. :-S
Och ja toanödig också ;-)
H lämna C på skolan idag. Och vi käka sen frukost ihop för första gången ensamma på länge, blev grillad kyckling med tzatziki :-D satt som en smäck!
Kl.11 hade jag tid till kuratorn så vi klampa iväg jag, H och hunden och va klar runt 11.30 Därifrån strosade vi runt i halva Boden fram till 13 då vi hämtade C på skolan. :-) va rätt så mör och trött i benen då.
Jag va dessutom hungrig så vi fyra gick till arctic thai&grill och käka sen lunch runt 13.30, jag valde vårrullar, H tog kebabtallrik och Colin köttbullar med strips :-)
Så gick vi runt igen i Boden fram till 16.00 då vi hade föräldramöte på C:s skola.
Gick bra där och känner mig nöjd trots allt. Omän jag vart nog lite tagen på sängen och va gråtfärdig pga en sak. :-/
Men men. De blir nog bra tillslut Iaf. :-)
Sen tog jag och C färdtjänst hem och H gick hem med vovven. Nu är H ute igen för köp av nya glasögon, sen ska vi ha en ny hatthylla också. Och jag hitta en fin på jysk. :-D

Vår lägenhet ser hemsk ut just nu och jag mår riktigt dåligt härinne. :-(
Dom har målat tak, karmar, köksskåpen, lister m.m I kök, hall och vardagsrum.
Spacklat en jäkla massa och nu är de HOPPAS jag "bara" tapetsering kvar.
De borde dom hinna bli klar med till imorgon sa dom. :-)
Då har vi hela helgen att göra iordning dom rummen fint och tömma sovrummen så dom kan renovera dom i nästa vecka. Sen är dom förhoppningsvis helt klara.
Jag, H och C trängs i ett sovrum och katterna just nu i de andra... Vantrivs så inihelvete ska ni veta!!! Men blir så underbart när allt e klart. :-D

Blir strax sängen för min del, är så mörbultad i kroppen och helt slut i knopp. :-)

Av Kattis - 19 mars 2015 05:27

Och frågade i lördags när jag va på fl hur de skulle bli om lilla bebis föds för tidigt, så föds bebis mellan 23+0-27+6 så transporteras man till Umeå universitetssjukhus, där man då gör allt man kan för att den lilla ska klara sig Från 28+0 om bebis är frisk i princip kan dom ta hand om den lilla på Sunderbyn. :-) känns tryggt att ha den vetskapen faktiskt.

Då inleder vi vecka 24 idag. Som vanligt går de långsamt men säkert framåt. :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards