finskaflikkan

Alla inlägg den 5 mars 2015

Av Kattis - 5 mars 2015 12:31

Varit på Vc och lämnat blodvärde, va bra och låg på 120. :-)
Även fått lära mig nåt nytt nämligen att man kan få besvär av den där vena cava eller va den kallas t.om Från v.16 så inget konstigt att jag redan nu känner mig tungandad på natten när jag ligger på rygg. :-/ mindre kul men men..
Varit ute på promenad i de underbara vädret. :-) solen skiner, himmeln är blå och de är inte kallt, här uppe!!! Är fan så bananerna mognar ute :-)

Nä tror jag ska se på lite sex and The city nu..

Av Kattis - 5 mars 2015 06:52

Ny veAndrag, 22 närmare bestämt :-)
Känner av lillan varje dag mer eller mindre. Vilket ja gjort länge nu. :-) men nu börjar de bli riktiga sparkar som kan göra ont emellanåt. :-D min lilla tjej. <3
Har fått ett par rejäla kickar på kissblåsan och upp i buken, men når inte riktigt upp i revbenen än vilket inte är konstigt. ;-)

Mår själv fysiskt helt okej, är inte mer kissnödig än vanligt och vaknar inte på natten än tack o lov. Hade en period för nån vecka sen där jag vakna kl.4 nga ggr. :-)
Men inte längre. Däremot drömmer jag en massa konstiga drömmar, är extremt trött och sover powernaps om dagarna. Somnar redan mellan 18-20 vissa kvällar för natten. :-) haha... :-p

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards