finskaflikkan

Alla inlägg den 27 mars 2015

Av Kattis - 27 mars 2015 17:20

Varit en väldigt jobbig natt. La oss runt 22.30 men hjärtat mitt höll mig vaken till 02.00
Hade nå nya episoder av där den slog mkt snabbt och hoppade samtidigt. Fick tillslut sätta mig upp och hosta med flit och slå på bröstet och de slutade.. Tog även extra betablockerare.
Så har varit till Vc. Ekg ser normalt ut, men troligen är de Paroxysmalt förmaksflimmer jag har. :-( de syns ju bara på ekg när man har en attack. Inte annars.
Visste ju de egentligen sen länge att jag kmr få.de oavsett i framtiden men.inte nu, inte än och framförallt inte som gravid.
Så betablockeraren jag äter, bisoprol, har ökats i dos. Och mer än så görs de inte förrän jag får riktigt många episoder av ff. Och förhoppningsvis dröjer de LÅNG tid dit!
På måndag ska jag till Vc igen för att lämna en hel jäkla del blodprover också. Känns bra.
Och på.onsdag så ska jag på nästa bm-besök.
Mkt som händer. Oxh psyket är inte den bästa heller. Men de är inte! så konstigt när man tänker efter.

Hela helgen blir lugnt. I sängen med mina serier och mys med min älskade familj.

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards