finskaflikkan

Alla inlägg den 20 mars 2015

Av Kattis - 20 mars 2015 12:09

Idag bär vi vitt för att minnas barnen som gått vidare, jag hade en vit bh och sonen vita byxor. <3 vi minns mest vår egna Nicole, men vill hedra alla små änglar som inte finns bland oss längre.

Sen har vi såklart rockat sockar idag :-) #autism #adhd #utvecklingstörning #downs syndrom <3

Av Kattis - 20 mars 2015 11:53

Dom har äntligen börjat tapetsera och är halvvägs i vardagsrummet :-D det betyder att dom kommer bli klara med just vardagsrummet idag! Nästa som är viktigast är käket och där är de bara en vägg som ska tapetseras typ. :-) Så de borde dom hinna, dom är ju ändå två som håller på :-) känns najs de här. :-)

Efts de inte går att laga mat så gick jag och Colin till max och åt brunch.
Han tog barnbox och jag ett minimål.
Alldeles lagom för mig. :-)
Och Colin vart supernöjd som fick äta ute ensam med mamma. ;-) och så fick han en ballong också.

Va in på Ica en sväng och handla lite, så sugen på frukt så köpte en del hem nu, blir fruktatallrik till kvällen framför en film och efter att vi förhoppningsvis fått göra iordning rummen som blir klara. :-) wiie.

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards