finskaflikkan

Alla inlägg den 8 mars 2015

Av Kattis - 8 mars 2015 17:35

H har tvättat fönstrena här Hemma. :-D så jag hjälpte med att byta gardiner och torkade efteråt av fönsterbrädan osv. :-)
Storstädat Colins rum och bytt sängkläder i hans säng. Bytte i vårt igår.
Dammsugit de värsta och H har diskat en enorm disk!!
Jag har hängt upp en maskin med kläder och satt igång en till nu med gardiner. :-)
När maskinen är klar blir de tvätt av C och tandborstning. Sen bums i säng så han orkar med skolan. :-)
Jag och H ska grilla kyckling i ugnen till lite kvällsgotta och har potatissallad till innan vi också lägger oss sen.
Vart en skön och bra söndag ändå trots allt. :-D
Mira har hittills haft hicka som jag känt av 6!!!ggr :-) så mysigt!!!! <3

Av Kattis - 8 mars 2015 16:02

Har verkligen inte hänt någonting alls.. :-p
C har spelat på datorn och jag och H har plockat och städat emellanåt och sett på tv emellanåt.. Ätit rester till mat och försöker hitta orken till att plocka och städa lite till... Jag har beställt färdtjänst så C kommer till skolan imorgon.
Satt igång en maskin tvätt.. Thats it... Hehe.. :-)
Ska klippa naglarna på Colin och bada han också.innan sängen sen.. :-)

Av Kattis - 8 mars 2015 08:08

Vet inte alls vad vi ska hitta på idag. Sovit som en kratta. Slemmar och hostar som en idiot... Drömmer mardrömmar dom korta stunderna jag faktiskt lyckas somna och har ont i kroppen. Märks speciellt när man ska vända på sig i sängen. :-/

Jaja inget mer gnäll nu..

Lillflisan har hicka flera gånger om dagen.. :-D just nu t.om i skrivande stund. <3 noterat att de kommer ofta morgon och kväll, eller efter när jag ätit nåt sött. Haha. :-)
När jag buffar på magen så sparkar hon tillbaka, min lilla sessa och de e så mysigt. <3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards