finskaflikkan

Alla inlägg den 1 april 2015

Av Kattis - 1 april 2015 10:14

Blodtryck: 130/80
Vikt: 3+ sen plusset i oktober :-D
Hjärtljud: 155 men log först på 164 och bm lyssna lite längre än vanligt för att se att de gick ner för de va lite för högt. :-o hann bli lite nojjg... Men gick över lika fort när de sjönk snabbt. :-)
Sf-mått: 27cm ökat 3 cm på en vecka men de har vart olika bm som mätt och de märktes att dom mätte olika, så är inte speciellt orolig. :-)
Men livmodern sitter högt!!!! Och magen är enorm :-) underbart!

Mår för övrigt helt okej. Vaknar kanske 1-3ggr per natt pga att jag ska försöka vända på mig :-D hehe.. Inte behövt *peppar peppar* gå upp i natten på toa ännu! Tjoohhhooooo ;-)

Känner av foglossning mer och mer frampå. Annars är mina ledsmärtor faktiskt under kontroll :-)

Hungrig som en varg på dagarna. Men när jag sen äter blir jag proppmätt efter ett par tuggor bara :-p så får äta lite och ofta.
Och äter de jag är sugen på just nu. Vilket är typ rostade mackor med ost och chilisalami, pasta i alla former och fläskfilé, samt dr.oetker fryspizza... Haha.. Mkt annat går inte ner i matväg.
Hittat en favorit glass, Magnum Pink, ätit en om dagen i typ 4-5dagar nu. Haha :-)
Och så är jag sjukt sugen på grapeläsk.
:-)

Nu blir de kaffe, farmville och sen VD :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards