finskaflikkan

Alla inlägg den 18 april 2015

Av Kattis - 18 april 2015 07:27

Vart så sugen på nybakat igår em så satte igång med en deg.
Vart långpannebröd med havregryn och honung :-D så förbannat jävla gott!
Colin åt hela 3 hela mackor igår med ett glas iskallt mjölk. Måste vart ett bra betyg. ;-)

Blir även de till frukost idag när jag orkat gå upp.. :-)

Till lunch blir de rester, korvstroganoff och pasta.
Till middag/kvällsmat tror jag att jag gör pannkakor och så blir de jordgubbsglass till dom. Mums. :-D
Colin önskade sig de igår nämligen. :-)
Har inte bestämt mig om jag ska göra vanliga pannkakor eller amerikanska pannkakor som är min personliga favorit. :-) helst med blåbär i. Mumma. :-)
Eller kanske en ugnspannkaka t.om Så Slipper man steka i hundra år ;-)

Annars idag händer inte så mkt.

Längtar till måndag då pengar rullar in och jag kan betala av kläder jag köpt till lillan på fb, samt babynestet jag beställt.
Ska även till jysk och köpa trådbackar så jag kan börja tvätta av hennes kläder och gå igenom vad som eventuellt fortfarande behövs. :-)
Och de lär nog inte va nåt mer än kanske ytterkläder till nyfödda och filt. Och filten jag vill ha är från elodie details Och jag ska bannemig ha den. :-) Så jäkla fin alltså. Omän lite dyr för att vara en filt....
Men men..

Nä lär fixa frullen nu.. :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards