finskaflikkan

Alla inlägg den 24 april 2015

Av Kattis - 24 april 2015 21:32

Efter tre blekningar och typ gul/orange/nikotin färg så tröttna jag på att försöka bli ljus. :-p
Så gick ner till lca för att kolla ut en Annan färg och är numera brunhårig istället.
Köpte feån syoss och färgen heter sweet brown :-) och känner mig riktigt nöjd faktiskt!
Första bilden är efter två blekningar. Ser ut som en morot i håret.
Andra bilden och tredje blekningen gjord så va de mer nikotingul färg . Bläh!!!
Och då kände jag att jag ville ge upp. Haha. Är ju ändå brunhårig själv (dock inte så här ljusbrun i jämförelse med min egna Riktiga) men fan så nöjd jag vart! :-D
Tar bättre bild imorn med dagsljus så man ser bättre.

Av Kattis - 24 april 2015 01:20

Colin somnar bredvid mig i vår säng. Efter nån timme ska H försöka bära ut han till sin egna säng Och C vaknar i typ panik eller så va de nattskräck? Men de va en hjärtskärande skrik som att han va rädd eller hade jätte ont. Men ögonen va aldrig öppna... :-(
Vi lyckas få in han i rummet och han "somnar" på två sekunder..
Jag ligger med ångest i bröstet och läser lite bloggar för att distrahera tankarna.. Och letar info på google om natsvettning på barn då C svettas nå enormt.. Och
Hittar en blogg där en mamma dokumenterat sin sons sista år i livet. :'(
Sonen dör av cancer och oj vilken kämpe han var.
Och jag kunde ju inte sluta läsa heller.. :'(
Så nu ligger jag här fortfarande och har ångest.
Saknar Nicole, vill ha Colin bredvid mig här så jag kan lyssna på hans andetag.. <3
Min lille buse.
Har såklart katastroftankar efter kvällen och natten.. Som ju spär på ångesten ytterliggare. Går och kollar till C ofta för att lugna ner mig..
Kommer nog inte kunna sova den här natten. Alls. :-(
C svettas massor och de oroar mig... Han har ingen feber heller..
Ska nog ta mitt täcke och kudde och gå lägga mig hos han. <3

Och tack gode gud så sparkar lillan massor så man inte behöver oroa sig för de också. <3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards