finskaflikkan

Alla inlägg den 12 april 2015

Av Kattis - 12 april 2015 17:36

Bytt lakan i Colins säng och vår säng. :-)
Dammat, dammsugit och diskat, lagat mat, blev ostschnitzeled ris och gröna ärtor. :-)
Tvättat 3 maskiner också.. Skrivit komihåg lappar osv.
Jag har duschat, C badat och likaså H.
Hela hemmet och familjen ren :-D

Snart kollat klart VD :-( och hatar att jag missat så många avsnitt av säsong 6 som går på 6an så får vänta tills de går att se på nätet eller köpa boxen :-)

Om inte allt för länge så blir de kvällsmat och sen lägga C och läsa nåt. Upp tidigt imorn igen till skolan efter påsklov. :-)

Av Kattis - 12 april 2015 09:53

Den där förbannade blodtrycksmätaren slutade fungera igår :-( Fy vad sur och arg jag vart.
Som tur är har vi en handleddblodtrycksmätare som jag köpte för kanske 1år sen.
Så från ca 13 så tog jag blt på C varje halvtimme. Kvart i och kvart öve fram till 21.15 Och skrev upp alla siffror.
Och på natten skulle de tas en gång i timmen.
Så H va vaken hela natten och tog trycket på C från 22.15 varje timme.. :-o
Sikket jobb men nu är de över för den här gången.

Blir en väldigt lugn dag idag. Städa och tvätta lite ska jag göra såklart och fixa nå go mat. Men annars blir de inte så mkt.

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards