finskaflikkan

Alla inlägg den 2 april 2015

Av Kattis - 2 april 2015 16:45

Fy. Varit en halvt jobbig em.. Colin har varit extremt jobbig idag och testat sina gränser till 1000... :-S
Så skönt att H kommer hem snart så jag får vila ögonen för kan knappt hålla upp dom just nu...
Beställde pizza online och trodde i godanro att jag beställt en vegetarisk variant med mozzarella, paprika och nachos till mig.. :-)
Jo men tjena.. Va en jäkla massa rökt renkött på :'(
Börja grina för jag va så hungrig och beställt helt jävla fel.. Smakade på skiten och höll på kräkas :-( smakar häströv så nu har H 2 pizzor att äta.. Colin valde burgare med strips.. Själv tog jag mig en mazarin och ett glas grape och ligger i sängen och känner mig butter satan!
Hur fan kunde jag va så dum att jag missade renköttet?!?!?!?!
Jag får inte in de i mitt tröga huvud.. Usch! Gillar intr vilt överhuvudtaget.. Så de här är verkligen en gåta..

Blir lite VD nu innan jag somnar och sen får vi se.
Haft en molande konstig huvudvärk och illamående som kommit och gått..
Förhoppningsvis försvinner de helt efter lite sömn. :-)

Katching!

Av Kattis - 2 april 2015 10:15

Kvantum har här hemma I Boden anordnat en liten påskäggstävling, genom att gömma ett stort påskägg fyllt med massa godis i affären måndag till torsdag. 3 av 4 dagar har vi varit där och letat, idag i hela 40minuter men nä de va andra barn som hitta den... Trist för Colin.
Men men.. :-)
Vi köpte trösteglass istället och gick hem. Och de gick lika bra. :-)

Idag händer de inte så mkt. Mår lite småilla och har ont i huvet.
Så blir liggande resten av förmiddagen Iaf. C ska se på film, kung fu panda. :-)
Lär fixa nåt att äta också... Inte kunnat äta för jag mår illa... Kanske drf jag mår illa.. Ond cirkel.. Jaja

Vill passa på att önska alla en riktigt glad påsk! <3

Av Kattis - 2 april 2015 07:18

Ny vecka idag och vi går in i vecka 26. :-D

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards