finskaflikkan

Alla inlägg den 21 april 2015

Av Kattis - 21 april 2015 13:46

Vill ju va mer åt ljushårigare aktivt på vår/sommaren :-)
Så börjat bleka håret (stackars den!) och efter två färgningar så vart resultat som på bilden nedan. :-D haha
Så får jag lov och gå ett tag nu för att låta hår och hårbotten vila. :-)
Men de gör inget.
Vill ju inte va jätteblond, utan mer mörkblond med kanske nå ljusare slingor i eller nåt sånt. Är fint på sommaren :-)
Men lär få bort den röd/orangea nyansen från håret.. Och de är fan ett helvete.. Usch! Aldrig mer rött. Sa till H t.om Att aldrig tillåta mig färga de rött igen.. :-)
Är ljust eller brunt som gäller from då jag fått bort all orange eld från huvet..hehe.. :-)

Av Kattis - 21 april 2015 08:42

Ååh efter önskemål från lilla bageriet här hemma om skolbröd så fick jag min önskan uppfylld idag. :-D <3
Blir lyxfrukost idag med andra ord. :-) Hihihi

Varit till Vc och lämnat en del prover. Man kollar kortisol, ämnesomsättningen, nån sockervärde, status m.m :-)

Nu kaffe, skolbröd och mys led mina pojkar. <3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards