finskaflikkan

Alla inlägg den 14 april 2015

Av Kattis - 14 april 2015 08:58

Beställt babynest av en tjej i Hfs efter att ha sett hennes verk på fb och bloggar. :-D
Och den vart klar igår och kommer hemåt i nästa vecka. :-D
Aldrig ägt en, hihi ;-)

Känner mig dessutom stort som ett flerfamiljshus :-p spec mer på em/kvällen.

Har slutat se mina fötter..

Ja och så har mitt bs (blodsocker) börjat leva sitt egna liv.. :-/
Från att ha haft ett fastevärde på ca.4,5-4,7 på morgonen och ett värde 2 timmar efter matintag 5,5-7,0 beronde på vad de varit så har den helt plötsligt efter maten börjat sjunka under 4... Som lägst haft 3-3,5 Oxh då mår jag inte bra alls.
Börjar med att jag får en olustig känsla i kroppen, känner svagt illamående, sen kmr darrningarna och yrsel och tillslut blir jag så trött så jag somnar på en sekund om jag tillät mig själv att göra de.
Har istället tagit ett glas mjölk och en macka och sen mått bra igen efter ca. 15-20min..
Riktigt jäkla obehagligt faktiskt...

Och efter samtal med bm och hon i sin tur med läkare så är de helt enkelt ännu viktigare för mig att äta regelbundet, varannan, var tredje timme och långsamma kolhydrater ska de va.
Är ju mest orolig för lilla liten och de behövde jag inte va däremot kan de ju bli farligt för mig om de sjunker ännu lägre osv.
Som tur är har jag en bsmätare hemma så man kan hålla koll. :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards