finskaflikkan

Alla inlägg den 11 april 2015

Av Kattis - 11 april 2015 12:45

Har ett blodtryck på 90/50 är.yr, trött och hungrig men ändå inte hungrig, är som inte sugen på nåt just nu. Vill bara sova sova sova... Hållt på somna 2 ggr under förmiddagen men vaknat av en ryck... Blä.. Hoppades så att dagen skulle blivit bättre... Att C dessutom är utan medicin idag.. :-( underlättar inte precis.
Syns så hemskt tydligt att han har sina diagnoser :'(

Av Kattis - 11 april 2015 09:02

Igår va en jobbig dag psykiskt.. Fy vad jag mått dåligt och känner mig nere även idag.
Kollade på en film som heter The other woman (efter tips på fb) på netflix och kunde inte sluta Titta trots att jag kanske borde slutat se den... :-/
För de handlade om ett par som fick en dotter som dog i psd endast 3dgr gammal. :'( och jag fick såna flaschbacks över scenen när mamman ser/hittar att hon är död och dom ringer ambulans och är panikslagna.. Va ju jag som hitta Nicole och väcker Håkan i ren panik och har sen många minnesluckor därefter. :-(
Sen att Nicoles dödsdag närmar sig med stormsteg gör ju inte allt lättare precis. Saknar henne nåt fruktansvärt!!! Gör riktigt ont i hjärtat över att jag aldrig fick se henne växa upp. :-(

Och känns helt sjukt (och fantastiskt underbart!!!) att ha en levande bebis i mig. Ett liv som växer, som jag och H har gjort tillsammans. <3
Colins och Nicoles lillasyskon, känns surrealistiskt på något sätt..

Och är så glad att bebis ger sig till känna ofta och mkt! Buffar jag på magen så får jag sparkar/rörelser tillbaka. <3


Jaha.. Idag då händer nog inte mkt. C ska va utan sin medicin idag då vi idag efter mkt om och men kan använda den där blodtrycksmätaren som han ska ha på sig till imorgonbitti tills vi vaknat.
Skulle haft den flera ggr senast för 1,5v sen ungefär och när vi kom till sjukhuset så va den redan utlånad till en Annan familj. Så fick den igår istället.. Blä..
Men men...

Verkar bli fint väder också så kanske man kan gå ut och grilla? Vi har en sån där liten bärbar grill :-D inte ätit grillat sen förra sommaren och saknar det som satan. :-)

Och tillsist vet inte vad jag skulle göra utan H. Tack för att du står ut med din hormonstinna fru. :-) <3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards