finskaflikkan

Alla inlägg den 27 april 2015

Av Kattis - 27 april 2015 21:27

Jag och grabben hade en."godis" kväll idag. Mums mums mums!!!! :-)

Av Kattis - 27 april 2015 10:50

C är på skolan, han hade så bråttom in så han inte hade tid att säga Hejdå ens. :-)
Ett bra tecken, han trivs. :-)

Har småplockat lite hemma, diskat i omgångar de jag kan diska och H får ta resten nu.
Bytt lakan i sängen och vikt in ren tvätt och tvättat mer nu.
Dammsugit vårt sovrum och hallen. H får ta resten. C städar sitt eget rum. Ja dammsugning tar jag eller H men C plockar iordning och så. :-D
Rätt najs faktiskt att han börjat ta eget ansvar för sitt rum. :-)

Betalat mer räkningar idag. Blä!

Strax ska jag ner till apotek och hämta ut medicin.
Sen ska jag hämta hem liten skit från skolan och H går och handlar lite mat. :-)

Bra effektiv dag. Men ändå lugn.
Nu ska jag se klart på avsnittet true blood sen gå ner till apoteket.

Av Kattis - 27 april 2015 06:51

Tråkig pissdag.. :-(
De har vräkt ner snö ute :'( jag vill inte ha snö!!!!! Jag vill ha sommar nu för då vet jag bebis anländer mkt snart. :-)
Jäkla aprilväder alltså.. Usch..
C ska Iaf till skolan snart.. Och när jag kommit hem efter att ha lämnat han så ska jag sova ända tills de e dags att hämta igen. Är så bövelens trött så det e sjukt.
Känns som att varje mm av min kropp skriker efter sömn och allt jag vill och försöker ta mig an för att göra tar emot så jäkla mkt!!
Tur jag ska till bm nu på onsdag för kontroll. Får man veta hur hb ligger också.. Kanske är den som spökar..

Roligare inlägg än så blir de inte för denna gången..

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards