finskaflikkan

Alla inlägg den 1 januari 2016

Av Kattis - 1 januari 2016 20:09

Japp.. Bilden tagen från vår balkong i Boden :-)
Är runt +1 och halkigt..
Glömde ta bild tidigare när de va ljust så denna får duga :-)

Av Kattis - 1 januari 2016 11:02

Miras första egna teddybjörn som hon fick i julklapp av mummu och P. :-)
Så fin och älskar texten på tröjan :-D
För de va ju hennes livs första jul :-) <3
Den kmr jag hålla hårt i kan jag lova!!

Världens finaste och vackraste och underbaraste Mira :-D
Dock väldigt jobbigt att hon är sjuk :-( än...
Men de verkar gå åt rätt håll iaf.
Ingen feber längre, men väldigr snorig och snuvig <3 lillpupsan <3

Av Kattis - 1 januari 2016 00:20

Jag och Colin har legat i soffan, under fleecefilt framför Disneyklassiker och gottat i oss ostbågar :-)
Iår eller ja förra året nu :-D är de för första gången Colin orkade va vaken (med lite hjälp av mig) och såg på raketerna. :-D
Och han älskade det. :-)
Nu verkar de va färdigskjutet så de blir sängen för mig och grabben.

Mira har sovit sen 21:30 ca. :-) <3

Nyårsmaten bestod av inbakad fläskfilé, hade på smördegen först nga baconskivor, sen en svampstuvning och därefter en filé och så in i ugn. MUMS :-)
Efterrätt blev kladdkakaglass, stekt banan och rostad kokos. Och de smakade jävlans gott de med. Mmmmmm :-p

Mina vackraste ungar <3

God fortsättning på er alla <3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards