finskaflikkan

Alla inlägg den 21 januari 2016

Av Kattis - 21 januari 2016 22:52

Åååh vad jag är såååååååååå taggad till att börja skolan!!! :-D
Införskaffat precis allt jag behöver nu.
Mailat med mina 2 lärare som jag ska träffa nästa vecka på fredag.
Böckerna jag beställde har dock inte kommit än och jag börjar bli lite stressad över det.. Så mailat cdon och inväntar svar..
Har block, pennor, en fin och jättebra kalender som jag ordnat så den är personlig :-)
Känns så kul de här och längtar till måndag då jag kan börja med mina första uppgifter :-D

Hoppas nu bara böckerna kommer i tid!!!! Betalat nästan 800 jävla spänn för bara 2 skolböcker så dom måste komma!!!!!!!

Jaja.. Ska ta en nattmacka nu och sen nanna kudden :-)

Nattinatt

Av Kattis - 21 januari 2016 12:54

Ååh va kul de är att se de här pappret framför sig. Tänk att JAG som inte ens har något läshuvud fick C i företagsekonomi. :-D känns jättekul och så bra!!!
Hejja mig.

Av Kattis - 21 januari 2016 10:16

...är
1. Att bussarna aldrig är i tid!!! Har aldrig varit det under dom 3åren jag bott här..

2.disk Hatar disk.. Så jag och H har kompromissat om det.. Han tar disken jag tvätten och alla skitblöjor.
Självklart diskar jag också om de behövs och han byter skitblöja på Mira om jag inte är hemma men de är så vi bestämt och de passar riktigt fint för oss! :-)

3. Tvättkorgen.. Den har varit helt, HELT tom 2ggr endast under 3år.. :-(
Tvätten är verkligen en evighetsgöra..

4. Vi har inte tillräckligt med skåp i lägh tkr jag... Alla vi har är fulla i princip.. Och javisst behöver dom sig en rensning men de är så förbannat tråkigt så blir liksom inte av...

5. Fönsterputsning... Har jag aldrig gjort på våra fönster i lägh här.. Är Håkan som gjort de faktiskt :-)
Jag hatar det!! Att putsa fönster alltså.. Det är tråkigt. Jobbigt. Slitsamt och en skitgöra.. Dessutom når jag inte högst upp utan stol.. Vilket ställer till också.. :-)

Så ja.. De är 5 saker som irriterar mig. :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards