finskaflikkan

Alla inlägg den 18 januari 2016

Av Kattis - 18 januari 2016 17:13

Åååååh.. Jag är så glad!!!!
Varit på möte idag och träffat en studievägledare :-D
På måndag den 25/1 börjar jag skolan igen. Ska läsa upp mig till ett slutbetyg nu, äntligen!
Känns så Förbannat jävla bra alltså. :-)

Imorgon ska jag köpa böckerna, ska även ringa stadsarkivet i sthlm för att få betyg från när jag gick i gymnasiet i kungsholmen som inte finns längre. Gick bara i 1,5år så har ju inga slutbetyg som så men kan ju ha gått klart svenska a eller nåt sånt. Bra att kolla iaf. :-)
Ska även köpa en kalender för att ha järnkoll på allt.
Lite block och pennor också såklart. :-)
Ett usb-minne kan vara bra utifall att Men de tror jag vi redan har hemma. :-)

Kmr plugga distans så kör allt hemifrån. :-D är så jävla lycklig alltså så jag vet knappt vad jag heter... :-p

Man ska ju ha 2350poäng för att komma upp i slutbetyg. Jag läste till uska och fick därifrån 1350poäng. Har även läst företagsekonomi 1, som jag fick C i, som är 100poäng.
Och så väntar jag bara på gymnasiebetygen så kanske de blir lite mer (hoppas, hoppas!) så är högst 900poäng jag ska läsa upp. 1år. Måste bli klar före jul. :-D för 1/1-2017 gills inte mina usk ämnen som jag har och då måste jag helt plötsligt läsa över 2000poäng :-/ och DET är jag inte sugen på... :-)

Så nu JÄVLAR ska de pluggas här.
Håkan är föräldraledig med lillan under tiden :-)

Av Kattis - 18 januari 2016 07:44

Ibland får man påminna sig själv när allt känns motigt... Att jag alltid klarat mig förut.. De helveten Jag gått igenom under mina 32,5år klarade jag mig ur.. Och den absolut värsta är ju när Nicole dog... Fy alltså... Får sjukt ont i magen när jag tänker på den där lördagen... Då vi skulle åkt till pappa och fika/hänga.. Istället hittade vi Nicole död... :-(
Den absolut värsta dagen i mitt liv av alla dgr jag levt...

Då känns allt annat som en piss i havet..

Av Kattis - 18 januari 2016 07:18

Det här med att idioter skaffar sommarkatt bara för att dom är så söta, för att sen kastas ut/lämnas ensamma ute på landet till hösten/vintern när dom inte är ungar längre för dom är inte så söta, passar inte in i livet längre eller vad de är för idiotiska ursäkter man nu har... Varför gör man så?! På riktigt så måste man ha nån sorts psykopatgen i kroppen när man gör så mot ett försvarslöst djur... Usch!!!
Nä så de retar mig enormt mkt!!!
Hade jag råd och möjlighet så hade jag LÄTT öppnat ett katthem i Boden och tagit hand om alla hemlösa katter. Fina fina katter <3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards