finskaflikkan

Alla inlägg den 11 januari 2016

Av Kattis - 11 januari 2016 13:40

Åååh va jobbigt de är att vänta på provsvar på rs :-(
Sysselsätter mig nästan hela tiden för att slippa tänka och få panik.

Gått igenom Colins kläder och plockat bort alla som de står 122 på.. Han är 124 lång nu. :-)
Vikt in snyggt alla kläder i skåpet igen, packat ner 3par ombyten av allt inför skolstarten imorgon..
Tvättat kläder, inne på andra maskinen... Ska även gå igenom Miras kläder och ta bort allt som de står 62 på.. Hon va 64cm för 1 månad sen och det märks nu att dom kläderna är alldeles för korta. Då främst bodyn... Knapparna knäpps upp då hon kissat i blöjan.. :-)
Så dom ska väck.. Och så har jag börjat kolla lite på kläder i stl 74.. :-o jösses så stora kläder alltså. Haha.. :-p men tagit fram pyjamasen i den stl och nga bodyn.. :-)
Dom ska jag Tvätta nu när nästa maskin är klar :-)
Sen är tvättkorgen tom!!! (för första gången på ÅR och dar typ) :-D

Jaha. Nu blir de lite mkt svammel.. Så får bli nån netflix serie medans lillan sover <3

Av Kattis - 11 januari 2016 09:47

Suck.. Tar tid.. Snart varit här i 2 timmar :-(
Iaf fått Träffa läkaren.
Nu ska lillan lämna rs-prov och jag lämna ett blodprov så är vi sen klara... Får vi se när vi får svaret på rs grejen... :-/
Hoppas redan i em...

Av Kattis - 11 januari 2016 08:15

Mira är fortfarande förkyld och nu har febern kommit tillbaka... :-(
Så sitter på vc och de är inte mindre än 32 jävla Pers före.. Och enligt hemsidan öppnar dom först 08:15... Nya tider sen årsskiftet... Så fattar inte riktigt hur de gick till att de e så många före... Men men.. Bara gilla läget... :-/ Mira lär kollas och är de rs-virus som är en av mina största rädslor så åker jag in med henne på sunderbyn..

Av Kattis - 11 januari 2016 06:21

Svart. Iaf när de gäller kläder för mig.
Rosa, vitt i kläder för Mira och grönt och blått för Colins kläder.
Men dom har givetvis kläder i nästan alla färger :-)
När de gäller hemmet så gillar jag svart/vitt kök vilket jag har.
Vardagsrummet ska vara i typ beige aktigt och ljust, vilket jag också har.
Har vit tapet där och ljus beiga soffor, vitt vrums bord och ska ha de andra i vitt när jag kan köpa.
Colins sovrum är blå.
Vårat är ljust. Fast jag egentligen velat ha mörkare men de fanns inte fina mörkare tapeter för ett sovrum... Hallen har också ljusa tapeter :-)
Så ja de beror på de gäller faktiskt... Men ska jag säga en favorit färg jag gillar så får de bli gammelrosa :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards