finskaflikkan

Alla inlägg den 5 januari 2016

Av Kattis - 5 januari 2016 14:42

Ååh vad jag är lyckligt lottad!!!! Har världens finaste, snällaste och underbaraste man Håkan <3
Universums finaste, underbaraste, vackraste barn, Colin, Mira och Nicole. <3 <3 <3
Jordens snällaste pappa,syskon, mamma mfl. <3

Tack vare min pappa kan jag och H fira vår bröllopsdag ute till havs. :-D
Resan till sthlm köper jag nu den 19/1. Vi åker typ 26/27/2 ner till sthlm och den 29/2 åker han jag på en 22timmars kryssning med lyxhytt, 3rätters och vin/öl och massage samt bastubad :-D
Känns helt jävla underbart :-D
Pappa tar barnen <3

Wiiiiee :-D

Av Kattis - 5 januari 2016 07:21

Ja har flera som är mina favoriter. :-)
Jag gillar Kajsa Ingermarssons böcker, främst små citroner gula och Lyckans hjul.

Älskar Liza Marklunds böcker.. Främst då om Annika Bengtsson.. Sprängaren och dom böckerna. :-)

Och så gillar jag alla Harry Potter böckerna.

Men jag väljer Lyckans hjul och här kommer en recension som jag kopierat från nätet :-)


I en liten stad i Mellansverige bor tre kvinnor: Miriam, Nina och Ellinor. De är i olika åldrar och skeenden av sina liv, och umgås mest på grannars vis. Livet i det idylliska villaområdet ter sig lugnt och till synes händelselöst, men när ett av husen i kvarteret säljs till en mystisk kvinna, rubbas balansen och de tre grannarna förs samman genom detta "yttre hot". När Miriams man Frank sedan oväntat lämnar henne för en annan, visar det sig dock att den nya grannen kommer att spela en avgörande roll inte bara för Miriam utan också för Nina och Ellinor. Lyckans hjul är en berättelse om vändpunkter och om de vägar som på oväntade sätt kan leda oss vidare i livet.

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards