finskaflikkan

Alla inlägg den 26 januari 2016

Av Kattis - 26 januari 2016 16:25

Åååååh... Vad jag kmr hamna efter för dom sär förbannade jävla böckerna aldrig kmr... :-(
Får verkligen hoppas det kommer imorgon så jag kan börja med nästa veckas uppgift i svenskan.
Så arg på post och allt sånt skit just nu...

Av Kattis - 26 januari 2016 16:21

Japp hennes allra första :-D <3

Av Kattis - 26 januari 2016 07:43

Idag lär jag göra klart första uppgiften i svenska 2... En enkel sådan, man ska skriva ett formellt brev om sig själv, som tar max 5min att skriva typ :-)
Och så lär jag skriva rent engelska uppgiften på datorn också, sen skicka iväg :-)
Så är den här veckans uppgifter klara.
Så gött!!!

Haft en fin morgon, trots att lilldama tyckte de va dags att gå upp vid 03:30.

Betalat räkningarna! :-D
Beställt en gåstol till Mira från jollyroom, hade rabatt på den.
Och så köpt en dator till mig för skolarbete. Är en liten på 11,6tum. Men anpassad just för skolarbete, arbete osv. :-)
Riktigt nöjd är jag! Bara hoppas netonnet skickar iväg den bums så jag har den, den här veckan iaf. Hoppas!!

Colin är i skolan nu och vi andra ska äta frukost, eller ja M har ätit redan, men jag och H lär ju också äta :-)

Sen ska vi handla hem mat och annat.

Nä lär sätta igång med resten av dagen.
Mkt att göra nu :-)

Av Kattis - 26 januari 2016 06:52

... Jag jobba inte... Jag studerar :-)
Och jag gör de via lärcentrum i Boden, går vuxenutbildning för att få slutbetyg i gymnasiet :-D
Endast nga kärnämnen jag måste läsa upp och kanske ett ämne till :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards